Καλωσόρισμα!

Αρχή Γενικά Καλωσόρισμα!

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 20 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #291

    Πώς σας φαίνεται?

    Αναμένουμε προτάσεις
    #330

    Καλορίζικο

    #331

    Πολύ καλό, καλή αρχή και καλή επιτυχία 🙂

    #332

    Γεια σου Δημήτρη, έστειλα προσκλήσεις σε όλα τα μέλη της Επιτροπής.

    Από Δευτέρα η Τασία θα προσκαλέσει και τους άλλους δασκάλους της ΕΟΜ.

    #333

    Ωραία, το μόνο που δε βλέπω είναι πως ανεβάζουμε υλικό, εκτός και αν περιοριστούμε μόνο σε συζητήσεις εδώ και ανεβάσουμε αλλού το υλικό.

    #334

    Αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία 🙂 Έτσι μπράβο!!! Καλορίζικο.

    #335

    Για σου Γιωργο με τα ωραια τραγουδια

    #336

    Τώρα μπορείτε να ανεβάζετε και αρχεία, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο “Επισύναψη αρχείου“, που βρίσκεται κάτω από το κουτί εγγραφής νέου κειμένου.

    #337

    kali arxi

    #338

    Άρχοντας ο Τάκης 🙂 Καλημέρα σε όλους

    #340
    Χαιρετώ όλα τα μέλη του φόρουμ.
    Στο κεφάλαιο που αφορά στην υποεπιτροπή που έχω ορισθεί επικεφαλής,
    δηλαδή το Τμήμα Υλικού-Εργαλείων Εκμάθησης προτιμώ και προτείνω να γίνει η
    διάρθρωση ως εξής:
    Διαβάστε το συνημμένο αρχείο παρακάτω

     

     

    Συνημμένα:
    Πρέπει να συνδεθείτε για να δείτε τα συνημμένα αρχεία.
    #343

    Καλώς όρισες Χριστίνα.

    Γνωρίζουμε όλοι ότι έχεις τεράστιο έργο πάνω σε αυτά που προτείνεις και οι απόψεις σου είναι πάντα σεβαστές.

    Ένα σημείο που προσωπικά νοίωθω λίγο θολωμένος και νομίζω ότι θα μας μπερδέψει κάπως στην πορεία είναι η έννοια “πεντάφυλλα”.

    Η ολλανδική, έστω τα τρία πρώτα βιβλία της, μπορεί να εκφραστεί σαν εννιαίο σύστημα, που στην πορεία ο καθένας αφήνεται στο δρόμο του να την προχωρήσει σε κάποια κατεύθυνση (και εκεί αντιμετωπίζουμε το χάος).

    Τα πεντάφυλλα, όπως έχουν εκφραστεί από τη δουλειά σου και από τη δουλειά άλλων δεν αποτελούν το ίδιο ΣΥΣΤΗΜΑ, αλλά την σε κάποιο βαθμό κοινή προσέγγιση στο άνοιγμα 1 σε χρώμα, που διαφοροποιείται σε πολλά σημεία, ήδη από το άνοιγμα αλλά και σε επόμενες αγορές. Έχεις υλοποιήσει τη δουλειά σου με βάση το SAYC, προσπαθώντας να αντιμετωπίσεις τη μεταφορά του στην ελληνική πραγματικότητα. Ελπίζω να μπορέσουμε να καταλήξουμε γρήγορα σε μια εννιαία κοινή επιθυμητή προσέγγιση.

    Γι αυτό ίσως θα έπρεπε οι διαφορετικές προσεγγίσεις να μπορούν να διαφοροποιούνται στην καταχώρησή τους, πιθανά με αναφορά στο σύστημα που υποστηρίζουν, πιθανά διαφορετικό στον α’ κύκλο, στο β’ κλπ

    Αν υπάρχει καπου συνοπτικά το σύστημα, τότε θα μπορούσε κανείς να ξέρει πιο εύκολα πχ στο εποπτικό υλικό σε powerpoint τι παρουσιάζεται.

    Καλή δύναμη !

    #344

    Αυτός είναι και ο λόγος που προτείνω τη δημιουργία 3 κατηγοριών για κάθε επίπεδο μαθητών, δηλαδή στην κατηγορία 5φυλλα θα βάζουν το διδακτικό υλικό τους όσοι δεν ακολουθούν την Ολλανδική μέθοδο αλλά μια μέθοδο που έχει ως βάση τα 5φυλλα Μαζέρ.
    Αν κάποιος κρίνει ότι η δική του διδασκαλία δεν εμπίπτει στις μεγάλες υποκατηγορίες “5φυλλα” ή “Ολλανδική” θα την εντάσει στην υποκατηγορία “Άλλο σύστημα”.
    Δεν είναι πρακτικά εύκολο να κάνουμε περισσότερο εξειδικευμένους διαχωρισμούς κάθε δασκάλου.
    Επίσης αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί πολύ εύκολα με τη δήλωση κάρτας συμβάσεων του κάθε δασκάλου για κάθε επίπεδο μαθητών του.
    Γι αυτό στη θεματική διάρθρωση (μου διέφυγε) πρέπει να προσθέσουμε κάτω από την “άμυνα” ένα 4ο εδάφιο με τίτλο “ΚΑΡΤΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ”.
    Τέλος, στην υποκατηγορία (γ) “ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ” θα είναι εύκολο ανατρέχοντας σε κάθε δάσκαλο χωριστά να δουν οι υπόλοιποι να να συγκρίνουν τα διάφορα συστήματα.

    #350

    Το πρόβλημα Χριστίνα είναι ότι οι περισσότεροι θα θεωρούν ότι εντάσσονται στα “5φυλλα”, γιατί σαν σύστημα δεν τα έχουμε ακόμη σαφώς καθορισμένα, αλλά δεν θα έχουν κοινή προσέγγιση πχ στο φιτ 1 – 3 και  1 – 4 σε μαζέρ, ή στο άνοιγμα με δύο 4φυλλα μινέρ, ή στο 1 μινέρ – 2ΧΑ, ή στο 1ΧΑ – 3 σε μαζέρ κλπ και αυτό θα διαφοροποιείται στο υλικό και των δασκάλων και των μαθητών. Τα μεγάλα προβλήματα εμφανίζονται στο άνοιγμα 1 σε χρώμα και στη συνέχεια λιγότερο στο άνοιγμα 1ΧΑ.

    Αυτό που επισημαίνω είναι ότι έχουμε πολλά “5φυλλα”, όπου κάθε συγγραφέας προσπάθησε, αναγκαστικά από μόνος του, να ολοκληρώσει μια μέθοδο για να χρησιμοποιήσει για τους μαθητές του. Έτσι χρειαζόμαστε κατ’ αρχήν δουλειά κοινής προσέγισης σε αυτόν τον τομέα.

    Εκεί είναι καλό γρήγορα να επισημάνουμε τις διαφοροποιήσεις ώστε κατά το δυνατόν να προχωρήσουμε σε κάτι κοινά αποδεκτό ως “επίσημα ελληνικά 5φυλλα”, που ίσως θα πρέπει να είναι ο τίτλος της 1ης κατηγορίας, ώστε εκεί να μπαίνει υλικό με προσδοκούμενη “μονιμότητα”. Οι προσεγγίσεις με βάση τα 5φυλλα ακόμη αναγκαστικά αποτελούν προσεγγίσεις του συγγραφέα τους. Εκεί που ήδη συμφωνούν όλες μπορούν να έχουν χαρακτήρα κοινό και στην πορεία επίσημο (πχ άνοιγμα 2ΧΑ, ανοίγματα μπαράζ, πιθανά παρεμβολές κλπ).

    Και πάλι καλή δύναμη !  🙂

    #351

    Μήπως πρέπει να καταλήξουμε πρώτα για τα πεντάφυλλα (ή και την Ολλανδική) σε μια τελική κάρτα συμβάσεων για τους μαθητές και μετά να δούμε πως ακριβώς θα διαμορφωθούν οι κατηγορίες στο φόρουμ?

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 20 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.