Τα πράγματα νομίζω είναι απλά. Άλλο πράγμα η καταγραφή του υλικού που απλά ανήκει στην κατηγορία 5φυλλα ή 4φυλλα (και είναι ο ένας πολύ σημαντικός στόχος της επιτροπής) και πολύ διαφορετικό η καταγραφή διδακτικών στόχων. Να αποφασίσουμε δηλαδή όλοι ένα ενιαίο σύστημα που θα αποτελέσει την επίσημη κάρτα των μαθητών και που είναι επιθυμητό να γνωρίζουν τελικά οι μαθητές μετά την πάροδο πχ ενός έτους ή και περισσότερο.
Υποθέτω ότι μόνο η καταγραφή και η κατηγοριοποίηση (όσο εκτενής κι αν είναι) δεν μπορεί να λύσει το θέμα που υπάρχει στα μαθήματα. Ο Α διδάσκει αυτό, ο Β το άλλο κλπ και τελικά αρχίζει ένας διάλογος για το σωστό και το λάθος με τα γνωστά παρελκόμενα. Αν εδώ, μέσα από το φόρουμ, και με τη σύμφωνη γνώμη όχι μόνο αυτών που είναι στην επιτροπή υλικού αλλά όλων των μελών καταλήξουμε σε κάποια βασικά πράγματα αποδεκτά από όλους τότε έχουμε κάνει ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση των μαθημάτων.