Καλωσόρισμα!

Αρχή Γενικά Καλωσόρισμα!

Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 16 έως 20 (από 20 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #352

    Μ’ αρέσει Δημήτρη.

    Προσωπικά με τρελαίνει που δεν έχουμε επιθυμητή κοινή κάρτα συμβάσεων για να καταλήξουμε κάπου. Είτε στον 1ο χρόνο, είτε στο 2ο είτε στην ΟΠΕΝ.

    #353

    Κι όταν λέω κάρτα συμβάσεων, εννοώ κατ΄ αρχήν την προσέγγιση του φυσικού επιθυμητού συστήματος, χωρίς συμβάσεις.

    #348

    Δεν καταλαβαίνω γιατί μπερδευόμαστε με την κάρτα συμβάσεων ενώ η προσπάθειά μας είναι να κάνουμε συλλογή και καταγραφή υλικού!
    Το υλικό που ήδη υπάρχει, διαφοροποιείται από δάσκαλο σε δάσκαλο, γι αυτό κιόλας ο κάθε δάσκαλος που θα παρουσιάζει το υλικό του θα επισυνάπτει και περιληπτική κάρτα συμβάσεων για να δουν οι υπόλοιποι περίπου τι έχει γράψει: π.χ. 1D – 2XA = 13-16 ή 12-15 ή 11-12 ή….. τι άλλο;
    Δε σκοπεύουμε να καταγράψουμε μόνο την μορφή που θα ονομάσουμε “ελληνικά 5φυλλα” αλλά όλο το διαθέσιμο υλικό.
    Γι αυτό και πρότεινα να γίνει άμεσα η μορφή του forum ώστε αυτό να είναι δυνατό.
    Δεν είναι δυνατόν να γίνεο η καταγραφή με 50 διαφορετικούς τίτλους “5φυλλων”… γαλλικό sayc… ημιsayc…japanese associasion teachers κλπ ούτε κάτω από το “άλλο σύστημα” να γράφει κάποιος μια βερσιον 5φυλλων που είναι λίγο διαφορετική από ενός άλλου!
    Έτσι καθυστερούμε την καταγραφή χωρίς λόγο.

    #355

    Τα πράγματα νομίζω είναι απλά. Άλλο πράγμα η καταγραφή του υλικού που απλά ανήκει στην κατηγορία 5φυλλα ή 4φυλλα (και είναι ο ένας πολύ σημαντικός στόχος της επιτροπής) και πολύ διαφορετικό η καταγραφή διδακτικών στόχων. Να αποφασίσουμε δηλαδή όλοι ένα ενιαίο σύστημα που θα αποτελέσει την επίσημη κάρτα των μαθητών και που είναι επιθυμητό να γνωρίζουν τελικά οι μαθητές μετά την πάροδο πχ ενός έτους ή και περισσότερο.

    Υποθέτω ότι μόνο η καταγραφή και η κατηγοριοποίηση (όσο εκτενής κι αν είναι) δεν μπορεί να λύσει το θέμα που υπάρχει στα μαθήματα. Ο Α διδάσκει αυτό, ο Β το άλλο κλπ και τελικά αρχίζει ένας διάλογος για το σωστό και το λάθος με τα γνωστά παρελκόμενα. Αν εδώ, μέσα από το φόρουμ, και με τη σύμφωνη γνώμη όχι μόνο αυτών που είναι στην επιτροπή υλικού αλλά όλων των μελών καταλήξουμε σε κάποια βασικά πράγματα αποδεκτά από όλους τότε έχουμε κάνει ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση των μαθημάτων. 
    #356

    OK Χριστίνα 🙂

    Δεν επιμένω, άλλωστε τον ίδιο στόχο έχουμε. Αν χρειαστούν διορθώσεις τις κάνουμε στην πορεία.

Επισκόπηση 5 δημοσιεύσεων - 16 έως 20 (από 20 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.